script src="https://cdn.globalso.com/lite-yt-embed.js">

Bottiglia di vetru, quantu tempu pò esse in natura?

I buttigli di vetru sò cuntenituri industriali assai tradiziunali in Cina.In i tempi antichi, a ghjente hà cuminciatu à pruduce, ma sò fragili.Dunque, pochi cuntenituri di vetru cumpletu ponu esse truvati in e generazioni future.

U so prucessu di fabricazione ùn hè micca difficiule.L'ingegneri anu bisognu di smash materie prime, cum'è a sabbia di quartz è a soda, è a forma di elli dopu a dissoluzione à alta temperatura, per vede una texture trasparente.

Ancu oghje, i buttigli di vetru occupanu sempre una pusizione impurtante quandu parechji materiali di imballaggio entranu in u mercatu, chì hè abbastanza per pruvà quantu persone piace stu tipu di buttiglia di imballaggio.

Origine di i prudutti di vetru

I prudutti di vetru sò diventati assai cumuni in a vita muderna, chì varieghja da i finestri esterni di l'edificazioni alti à i marmi ghjucati da i zitelli.Sapete quandu u vetru hè statu usatu prima in i prudutti di a casa?I scientisti anu scupertu attraversu l'archeologia chì picculi perle di vetru sò state scuperte in antiche ruine egiziane già 4000 anni fà.

Ancu dopu à 4000 anni, a superficia di sti picculi perle di vetru hè sempre pulita cum'è nova.U tempu ùn hà lasciatu traccia nantu à elli.A più, ci hè più polvera storica.Questu hè abbastanza per dimustrà chì i prudutti di vetru sò assai difficiuli di esse decomposti in natura.Se ùn ci hè micca interferenza da l'uggetti straneri, pò esse facilmente cunservatu in a natura per 4000 anni, o ancu più.

Quandu l'antichi facianu u vetru, ùn sapianu micca chì avia un valore di preservazione cusì longu;In fatti, anu fattu u vetru da un accidente.In l'antica civilizazione egiziana circa 4000 anni fà, quandu u cummerciu trà i stati di cità era in forte crescita, ci era una nave mercantile carricata di minerale di cristallu chjamatu "soda naturale" chì scorriva in u Mari Mediterraniu.

In ogni casu, a marea cadeva cusì veloce chì u battellu mercante ùn avia micca tempu di scappà versu a prufundità di u mare è s'hè chjappu vicinu à a spiaggia.Hè quasi difficiuli per una nave cusì grande per esse propulsata da a forza di u travagliu.Pudemu solu esce da a difficultà immerse completamente a nave in l'acqua à marea alta u ghjornu dopu.Duranti stu piriu, l'equipaggiu hà purtatu u grande pignata nantu à a nave per accende un focu è coccia.Certi pirsuni pigghiaru un pocu di minerale da e commodities è u custruìu in una basa per u focu.

Quandu l'equipaggiu avia abbastanza da manghjà è beie, prughjettanu di caccià u calderone è di vultà à a nave per dorme.À questu tempu, sò stati sorpresi di truvà chì a basa di minerale utilizata per brusgià u focu era diventata cristallina è pareva assai bella in l'ultime luce di u tramontu.In seguitu, avemu amparatu chì era duvuta à a reazzione chimica trà a soda naturali è a sabbia di quartz in a spiaggia sottu a smelting of fire.Questa hè a prima fonte di vetru in a storia umana.

Da tandu, l'omu hà ammaistratu u metudu di fà u vetru.A sabbia di quartz, borax, calcariu è certi materiali ausiliari ponu esse smelted in u focu per pruduce prudutti di vetru trasparenti.In i successivi millaie d'anni di civilisazione, a cumpusizioni di vetru ùn hà mai cambiatu.


Tempu di Postu: Jan-08-2022

Inchiesta

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • a (3)
  • a (2)
  • a (1)